Barion Pixel

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
I. Általános rendelkezések
Az internetes kereskedelmi ügynök szolgáltatója, (a továbbiakban: Szolgáltató) adatai:
A Szolgáltató neve: Orbán Andor egyéni vállalkozó
Székhelye és postai címe: 2162, Őrbottyán Rákóczi Ferenc utca 99.
Nyilvántartó hatóság: Budapest Környéki Törvényszék
Nyilvántartási száma: 55080789
Adószáma: 56435993-1-33
E-mail címe: info@kemenceshop.hu
Honlapjának címe: https://kemenceshop.hu/
Telefonos ügyfélszolgálat: +36-20-570-3799
Ügyfélszolgálat e-mail címe: info@kemenceshop.hu
Ügyfélszolgálat nyitva tartása: Telefonon minden munkanap 10:00-16:00
E-Mailben Hétfő-Szombat 8:00-21:00
Panaszkezelés helye és elérhetőségei: 2162, Őrbottyán Rákóczi Ferenc utca 99. +36-20-570-3799 info@kemenceshop.hu
Tárhely szolgáltató neve: DotRoll Kft
Tárhely szolgáltató címe: 1148 Budapest, Fogarasi út 3-5..
1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozza meg a Szolgáltató  valamint az internetes kereskedelmi ügynöki rendszert használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: Vásárló) között a honlapon megjelölt termékek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a felek között keletkező jogokat és kötelezettségeket.
 2. A Szolgáltató on-line internetes rendszert (a továbbiakban: Rendszer) üzemeltet elsősorban különböző termékek megvásárlásának elősegítésére.
Amennyiben egyes termékek értékesítésére vonatkozó szabályok eltérnek az általános szabályoktól, úgy a jelen ÁSZF ezt külön jelzi.
 A Szolgáltató jogosult a saját weblapján a kereskedelmi ügynöki szolgáltatáson túlmenően más szolgáltatásokat is nyújtani, más termékeket is értékesíteni.
3. A Rendszer útján a Vásárló megbízást ad a Szolgáltató részére, hogy az internetes weboldalon bemutatott minőség csökkent termékeket külföldi beszállítótól beszerezze. A megbízás alapján a Szolgáltató külföldi beszállítótól megrendeli a terméket, mely közvetlenül a Vásárló felé kerül postázásra. 
4. A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amelyhez engedély szükséges és ezáltal engedélyköteles.
5. A jelen ÁSZF-ben szereplő szolgáltatásokat és termékeket társaság, szervezet, illetve 18. életévét betöltött természetes személy vásárolhatja meg. Bármely személyes adata megadása egyben a Vásárló arra vonatkozó jognyilatkozata, hogy a 18. életévét betöltötte. A Vásárló a “Fizetés” vagy a gomb megnyomásával fogadja el a szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit. A szerződés létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket – így különösen az ÁSZF II. pontjában foglalt tájékoztatást – megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a szolgáltatás igénybevétele során megadott személyes adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben valamint az Adatkezelési tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárult.
 6. A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét a Vásárló által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határideig őriz. A Vásárló által begépelt adatok, a termékre vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció banki visszaigazolása illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli szerződést. A létrejött szerződést a Szolgáltató külön nem iktatja, de gondoskodik a mindenkor irányadó ÁSZF szövegének, valamint az előző mondatban meghatározott adatoknak és visszaigazolásoknak – a GDPR szabályai szerint lehetővé tett – megőrzéséről.
7. A Szolgáltató alvállalkozót megbízhat.
 8. A szerződés magyar nyelven jön létre.
 9. A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót, és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a weboldalon való közzététele útján értesíti.
II. A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-a szerinti, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás
 1. A Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót az alábbi adatokról. Kérjük a Vásárlókat, hogy a termék megrendelése előtt ezeket az adatokat tanulmányozzák át, és kizárólag ennek ismeretében vásároljanak (a jogszabály szóhasználatával: “kössenek szerződést”)!
a) A termék lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Rendszer adatlapján. Az adatlapon teljes körű tájékoztatás található az éppen elérhető termékekről és azok áráról, bruttó formában (tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t és az ügynöki díjat), utalással a törvényes magyar fizetőeszközre, “Ft” formátumban. A Szolgáltató nem árusít olyan termékeket, amelyekre az egységár feltüntetését a jogszabályok megkövetelnék (többféle kiszerelésben kapható vagy több darabos termékek). A Vásárló weblapján regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot.
b) A Szolgáltató neve és adatai az I. pontban találhatók.
c) A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye az I. pontban megjelölt Székhely. A fogyasztó a panaszait a Szolgáltató I. pontban megjelölt bármely elérhetőségére címezheti.
d) A szerződés szerinti termékért illetve szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó teljes összegét a vásárlási felület ún. “kosár” oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó összeget. Az itt feltüntetett bruttó árakon tartalmazza a szállítási költséget és az ügynöki díjat.
e) A d) pontban megjelölt díjon kívül a Vásárlónak további költsége nem merül fel.
f) A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.
g) A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.
h) A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az esetleges ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vásárlónak kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A kezelési költség a Szolgáltató szolgáltatásának díja, nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok (pl. futárszolgálat) további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat a jelen dokumentum XII. pontja tartalmazza. A Szolgáltató a megrendeléstől számított 5 munkanapon belül megrendeli a terméket, ez a teljesítési határidő. A szállítás határideje a külföldi posta és a Magyar Posta szolgáltatásától függ. Várható szállítási idő körülbelül 2-5 nap. A csomag keresését a feladástól számított 6. héten kezdi meg a Szolgáltató, majd a Vásárló részére a 7. hét elteltével fizet visszatérítést, külföldi rendelések esetén a 3 munkanapos feldolgozási időt követő 55 munkanap elteltével, kivételt képeznek ezalól a III.3. bekezdésben leírtak. A Vásárló kérésére a Szolgáltató a csomag nyomon követése céljából a szükséges információkat (nyomkövetési kód) átadja.
 i) A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlásának határidejéről és egyéb feltételeiről szóló információkat a jelen dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák. 
j) A termék visszaküldésének költségeiről szóló információkat a jelen dokumentum VII. pontja és 2., 3. mellékletei tartalmazzák.
k) A Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít, amely során a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt a fogyasztó köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató ésszerű költségeit.
l) A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó jogszabályi kötelezettségeket a jelen dokumentum VIII. pontja és 1. melléklete részletezi.
m) A Szolgáltató minden munkanapon 10-től 16 óráig telefonos ügyfélszolgálatot működtet, amely készséggel áll a Vásárlók rendelkezésére a +36-20-570-3799 telefonszámon, illetve a info@kemenceshop.hu e-mail címen.
n) A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.
o) A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama a termék átvételéig tart.
p) A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át.
r) A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek.
s) A Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.
t) A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattartalmat RAID technológiával több merevlemezen tárolja a Szolgáltató a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.
u) A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: A megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tárolja a Szolgáltató. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használ a Szolgáltató.
v) A fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségei. Az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával, jogutódlással megszűnt. Másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így tehát a fogyasztók 2017. január 1-től panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségeket itt találhatnak: http://jarasinfo.gov.hu/.
w) A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Pest Megyei Békéltető Testület, székhelye: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240. 
x) A termékek minőségéért, származásáért és forgalmazási minőségének megfelelőségéért minden esetben a külföldi beszállító a felelős, az esetleges panaszok esetén a Szolgáltató közvetíti a problémát az illetékes személy felé, az egyéb költségekért korlátozottan vállal felelősséget.
Felhívjuk az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező vásárlóink figyelmét, hogy amennyiben határon átnyúló fogyasztói jogvitájuk van – vagyis szokásos tartózkodási helyük nem Magyarországon van – úgy az interneten keresztül vásárolt termék, vagy szolgáltatás kapcsán igénybe vehetik az online vitarendezési platformot is. Az online vitarendezési platform elérhető az alábbi linken:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU
 III. A Vásárló adatai
1. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel vagy a termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
 2. A Vásárlót teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.
3. A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért. A Szolgáltató illetve a Szervező a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vásárló valódiságát ellenőrizni. 
4. A Szolgáltató a Vásárló adatait elsősorban Vásárlóval kötött szerződés végrehajtása céljából kezeli. A jegyértékesítéssel kapcsolatos adatvédelemre vonatkozó részletes szabályokat az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza, amelyet a Vásárló az ún. Fizetés oldalon ismerhet meg a III.5. pontban írtak szerinti fizetést megelőzően. A Szervező egyéb (nem jegyértékesítési) célú adatkezelésével kapcsolatos feltételeket – amennyiben ilyen adatkezelés történik – a Szervező által közzétett adatvédelmi tájékoztató vagy szabályzat tartalmazza.
5. A vásárlás során az ún. Kosár oldalon a Vásárlónak lehetősége van a kosár tartalmát módosítani, törölni, vagy újabb termékeket kiválasztani. Az ezt követő ún. Fizetés oldalon adja meg a Vásárló a vásárláshoz szükséges adatait. Amennyiben az adatok javítása szükséges, azt a Vásárló korlátlanul megteheti, az ún. kosáridő lejártáig, vagy addig, amíg nem kattintott a “Fizetés” vagy “Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gombra. Ezt követően a fizetés – a választott fizetési módtól függően – a fizetési szolgáltató felületén történik.  
6. A regisztráció során jelszó megadásával lehetővé válik, hogy a Vásárlónak csak egyetlen alkalommal kell megadnia az adatait és nem minden egyes vásárlás során. A Szolgáltató Rendszerében való regisztrációt a Vásárló, az általa megadott e-mail címre a Szolgáltató által kiküldött e-mail levélben szereplő linkre kattintva erősítheti meg. Az adatok regisztrációs célú felhasználását a Vásárló – leiratkozással – bármikor megtilthatja.
7. A szolgáltatás igénybevételével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a vásárló által a termék vásárlása során megadott személyes adatokat továbbíthassa a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges más adatfeldolgozóknak, amelyek leírását az Adatkezelési tájékoztató tartalmazza.
8. A személyes adatokat kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató és az adatfeldolgozók az elvárható legnagyobb gondossággal járnak el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót és az adatfeldolgozókat felelősség nem terheli.
9. Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
IV. Az internetes vásárlás menete
1. A megrendeléssel a Vásárló ügynöki megbízást ad a Szolgáltató részére. A megbízás alapján a Szolgáltató belföldi beszállítók kínálatát megvizsgálva visszaigazolja a megrendelést, ha az teljesíthető. Amennyiben a megrendelés a Szolgáltató által 5 munkanapon belül nem teljesíthető a Szolgáltató erről tájékoztatja a Vásárlót. Vásárlónak joga van a megrendelést ez esetben kötelezettség nélkül lemondani. Szolgáltató nem teljesült megrendelés esetén díjat nem számol fel.
 2. Amennyiben a termék elérhető belföldi beszállítónál a megrendelést a Szolgáltató visszaigazolja. A Vásárló részére megküldi az általa választott fizetési módnak megfelelő fizetési tájékoztatót.
3. A megbízási díj és a vételár beérkezését követően a Szolgáltató megrendeli a terméket a beszállítótól. A szállítás közvetlenül a Vásárló részére történik. A Vásárló kérésére a termék nyomon követése céljából szükséges adatokat 24 órán belül elektronikus levélben megküldi Vásárló részére.
V. Vételár, fizetési és szállítási feltételek

MPL / Sameday futárszolgálat díja
0 – 10 kg: 1990 Ft
10 – 20 kg: 2990 Ft
20 – 40 kg: 5990 Ft
Adminisztrációs díj: 1500 Ft
Utánvétes fizetés díj: 590 Ft

1. A vételárat a weboldalon feltüntetett összegben a Vásárló a weblapon megjelölt fizetési mód szerint fizeti meg. A vásárlási megbízás a megbízási díj teljes mértékű kifizetésével lép hatályba. A fizetés csak a weboldalon megjelölt módon lehetséges.
2. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
3. A vásárlást megerősítő visszaigazoló e-mailt a Szolgáltató a Vásárló által megadott e-mail címre küldi meg. A hibás e-mail cím megadásából fakadó minden kárért a Vásárlót terheli a felelősség.
4. A weboldalon feltüntetett árak tartalmazzák a termék árát, a termék postázásának költségét, és az ügynöki megbízási díjat. Az ügynöki megbízási díjról szóló számlát elektronikus úton küldi meg a Szolgáltató legkésőbb a termék kézbesítését követő 24 órán belül.
5. A termék kosárba helyezése nem kötelezi a Vásárlót megrendelésre. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja a kiválasztott terméket megrendelni, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár az egész kosár tartalmát is törölheti, illetve 20 perc elteltével a kosáridő lejár és a kosár tartalma automatikusan törlődik (egyes esetekben a kosáridő ettől hosszabb, vagy rövidebb lehet).
6. Fizetés nélküli foglalásra nincs lehetőség. 
7. A vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató saját székhelyén, illetve a szerverek tárolására szolgáló szerverparkban a számlákat pedig elektronikus formában, a Szolgáltató Számlázz.hu fiókjában őrzi meg.
VI. Elállási és felmondási jog
1. A vásárlás a “Fizetés” vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a 2. és 3. pontban foglaltak szerint.
2. Amennyiben a Szolgáltató még nem rendelte meg a terméket a beszállítótól elállás esetén 24 órán belül visszautalja a szolgáltatási díjat Vásárló részére, a bank által felszámított költségek a Vásárlót terhelik. Kártyás fizetés esetén a visszautalás csak a felmondással együtt közölt bankszámlaszámra történik. Ha a Vásárló a felmondással együtt ezt nem közli a Szolgáltató elektronikus üzenetben kéri annak megküldését. Ha a Vásárló 5 munkanapon belül nem közli a bankszámlaszámát a Szolgáltató postai utalvány útján küldi vissza a szolgáltatási díjat. Ez esetben a postai költségek Vásárlót terhelik, azokkal csökkentett összegben történik az összeg visszautalása.
3. Amennyiben a Szolgáltató megrendelte a terméket és az úton van a Vásárló részére, a termék megérkezését követően 14 napon belül a Vásárló a külföldi beszállítóval szemben gyakorolhatja elállási jogát, a kapcsolattartás a Szolgáltatón keresztül történik. A visszaküldés során felmerülő egyéb költségek, mint például a postaköltség- ez postacsomagként kerül kifizetésre-a Vásárlót terhelik. A termék megérkezését követően 24 órán belül a Szolgáltató visszautalja a termék árát, valamint szállítási költségét-amennyiben volt-a Vásárló részére az általa megadott bankszámlaszámra. Amennyiben Vásárló nem közli bankszámlaszámát Szolgáltató az előző pontban leírtak szerint jár el. A szolgáltatási díj visszafizetésére csak az esetben van lehetőség, ha a termék eredeti csomagolásában, sértetlenül megérkezik a beszállító részére. Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha a Vásárló hibájából a termék nem érkezik meg hozzá.
VII. Kellékszavatosság, termékszavatosság
1. Kellékszavatosság
 a) Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
b) Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
c) Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
d) Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
e) Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
2. Termékszavatosság
a) Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
 Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
b) Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
c) Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
d) Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
e) Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
f) A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti. A termékcsere által bekövetkező költségek, a gyártó és a Vásárló közötti megegyezés alapján kerül kifizetésre, nem a Szolgáltatót terheli.
VIII. A szolgáltatás korlátai
1. A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a szolgáltatás és a kapcsolódó weblap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg hogy a szolgáltatáshoz és a weblaphoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.
2. A Szolgáltató jogosult a Rendszer vagy a weblap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.
3. A Szolgáltató, mint az informatikai Rendszer szolgáltatója csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.
4. A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.
5. A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.
IX. A honlapon megjelenő védjegyek és szerzői jogok
1. A weblapon megjelenő védjegyek a Szolgáltató, illetve más jogtulajdonosok kizárólagos tulajdonát képezik. Ezen megjelöléseket a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett és előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek semmilyen módon nem használhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
2. A honlapon elérhető információk és más dokumentumok szerzői jogi védelem alatt állnak, az ezekhez fűződő jogok a Szolgáltatót, illetve a jogtulajdonosokat illetik meg. A honlapon elérhető információkat és egyéb anyagokat a Szolgáltató, illetve a jogtulajdonosok kifejezett előzetes írásbeli jóváhagyása nélkül harmadik személyek a nem használhatják, nem másolhatják, nem terjeszthetik, és nem tehetik közzé.
3. A Vásárló által a honlap használatával kapcsolatban közölt megjegyzéseken (pl. chat, blog), észrevételeken, javaslatokon és ötleteken a Szolgáltató korlátlan és kizárólagos felhasználási jogosultságot szerez, ez azonban nem jelenti azt, hogy bármely bejegyzés, megjegyzés stb. a Szolgáltató véleményét tükrözné. A Szolgáltató korlátozás nélkül jogosult a weblap használói észrevételeinek hasznosítására, felhasználására, átadására, közzétételére, törlésére, nyilvánosságra hozatalára anélkül, hogy ezért bármilyen módon ellenszolgáltatást kellene nyújtania.
X. A panaszkezelés módja
1. A szolgáltatás folyamatával kapcsolatos panaszkezelési feladatokat a Szolgáltató végzi. A panaszkezelési feladatok elvégzése nem jelenti azt, hogy a vásárlói igények jogossága esetén a felelősség a Szolgáltatót terhelné. A Szolgáltató székhelye, a panaszügyintézés helye, az ügyfélszolgálatának levelezési címe, elektronikus levelezési címe, internetes címe az I. pontban található.
2. A Vásárló a jelen ÁSZF-ben részletezett szolgáltatással közvetlen kapcsolatban álló panaszát írásban közölheti a Szolgáltatóval.
3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
4. A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens stb.).
XI. Záró rendelkezések
1. A Szolgáltató jogosult alvállalkozókat igénybe venni. Az alvállalkozókért úgy felel, mintha a szolgáltatást maga nyújtotta volna.
2. A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében, valamint az ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog szabályai az irányadók.
1. melléklet
Elállási/Felmondási nyilatkozatminta
“Címzett: Orbán Andor
info@kemenceshop.hu
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
Az termék megnevezése:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt”
2. melléklet
Elállási/Felmondási tájékoztató
1. Elállási/Felmondási jog
Amennyiben Ön részére nem olyan termék érkezik, mint amit az elektronikus rendszeren keresztül megrendelt, úgy 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Az elállási/felmondási határidő a termék kézbesítésétől számított 14 nap elteltével jár le.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát juttassa el (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Orbán Andor, 2162 Őrbottyán, Rákóczi Ferenc utca 99., email: info@kemenceshop.hu
Ebből a célból felhasználhatja az 1. számú mellékletként megtalálható elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást. A visszatérítés során az ÁSZF-ben megjelölt fizetési módot alkalmazunk.
Terméket az ÁSZF-ben meghatározott módon meg kell küldeni a beszállítónak. A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg a beszállítóhoz nem érkezik meg a termék. A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vásárló viseli.
Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

0